


Euro 2008'de millilerimizle sarhoşlamışken,dün gece hollandayı mahveden rusyanın bir önce mahvettiği takım olan İsveç ile ilgili bişiler yazmak farz oldu bana.Sahi çok üzüldüm elendiklerine...Keşke elenmeselermiş...Tribünler hep böyle renkli olsaymış....Sizce de öyle değilmi?

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder