


Yaklaşık 1 yıl beni internetten mahrum bırakan,bana koskoca bir öğretim dönemi boyunca ders çalıştıran,özellikle son 1.5 ayda sabahımı akşamıma karıştıran,1 soru nasıl fazla yaparımda binlerce kişinin önüne geçerim diye düşündüren,bu süreçte beni oldukça huysuz yapan,beni hem okul hem dershane hocalarımın peşinden bir nokta fazla bilgi için sürükleyen,anlayamadığım derslerde kalemin ucunu ısırmaktan kendimi alamamamı sağlayan,güzel vatanımın hiçde güzel olmayan eğitim sisteminin bir getirisi olan ÖğrenciSeçmeSınavı'nın sonucunda ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ'ne yerleştim.Sınava giren tanıdığım,kazanan ya da kazanamayan bütün arkadaşlarıma hayatlarında başarılar diliyorum...
4 yıl boyunca birlikte olacağım üniversite arkadaşlarıma şimdiden selamlar gönderiyorum...Beni 4 yıllık lise hayatım boyunca çeken cefakar öğretmenlerime,sıra ve okul arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ederim.İyi ki vardınız ve iyi ki hep olacaksınız.Bir gün yolunuz Eskişehir'e düşerse beni görmeden geçmeyin...Kalbim hep sizlerle....

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder