
Bu albümünü dinleyene kadar o kadar sevmezdim şarkılarını,anlayamazdım belkide içindeki ince mesajları...Ama bu nasıl bir albümdür be Deniz!Kendimi bir anda bilgisayar başında,ipodumda Deniz Seki dinlerken buluyorum...Durduramıyorum kendimi:)Sonum hayrolsun!
Dayanamadım gittim,12.50 lira verdim,aldım albümünü ama takmadım bile cd çalara...Koleksiyon olsun diye...Amaç emeğinin karşılığını vermek.Gereken değeri,gereken albümde hakeden sanatçıya vermenin doğru olduğunu düşünenlerdenim.Çok yazdım herhalde.Sizlerde dinleyin anlayacaksınız beni.Albümün kapağındaki mesajda çok güzel:Bu albüm sadece sahici aşıklara ithaf edilmiştir...
Favori Şarkılarım : Zirve,Kayboldum,İmkansız ve Adaletsiz Seçim...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder