
Ani bir kararla bitirdi şehrimin,eğitim yuvamın dizisini ATV.Başta güzel gidiyordu reytingler,sonrasında kanalın dizileri haftaya serpiştirmesinde sürekli hatalar,bir hafta yayınlayıp bir hafta yayınlamaması,gününü saatini 17 bölümlük hayatı boyunca 5 defa değiştirmesi sonunu hazırladı dizinin.Kadro güzel,konu sıradan ama bağlayıcı,şehir ise enfesti.Ama olmadı.Bir dizi daha reytinglere kurban oldu.Geçmiş olsun dileklerim dizinin sıkı takipçilerine...
Ps:Dizinin fan forumlarında konuşulan birşeyi çıtırdatayım blog okuyucularıma:'Dizinin yapımcısı Tims Production bir başka kanalla görüşüyormuş.'Dört gözle bekliyoruz.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder