
Uzun zaman oldu kendimi,yaşamımı,sevdiklerimi,favorilerimi,tavsiyelerimi yazmayalı...Eskişehir,üniversite,yeni bir ortam,yeni arkadaşlıklar,dersler,sınavlar derken hayatımızı yeniden kuralım çabasına girmişiz farkına varmadan koskoca 1 seneyi aşkın sürede...Bir lezzet eksikliği olduğunun farkına vardım bu yeni hayatta...Düşünürken ne bu diye geliverdi aklıma ve bağırdım bir anda:EVREKA!
Bloğumdayım bundan sonra!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder