
Anca hafta sonları,özellikle pazar günleri müsait oluyorum bloğumla ilgilenebilmek için...Yeni yıl mesajı 3 gün önce yazılması gereken bir şeydi.Ama 'geç olsun güç olmasın' sözü yardımıma koştu tam bu noktada...
2009.Çok şey yazmak gerek biliyorum,ama yazmaya başlarsam yazmadıklarım,yazmayı unuttuklarım gönül koyar bana.Kısaca özetlemek gerekirse;parlak bir yıldı 2009.Yeri geldi çok sevindim,yeri geldi yerin dibine girdim,yeri geldi ağladım günlerce haftalarca..Ama kötü şeylerin hepsi geride kaldı.İyiler var artık elimizde,yeni yılda.
2010.Yeni bir yıl,yeni umutlar,yeni işler,yeni aşklar...Birde,klişe olacak ama 'bol bol' sağlık.Gerisi hikaye.
P.s:Unutmadım seni babaanneciğim,hep aklımdasın,geceleri dualarımda,anımsadığımda dinmeyen gözyaşlarımdasın.Yaradan,mekanını cennet eylesin!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder