Günün Sözü

Aşk, büyüktür ama sonsuz değildir.

Honore de Balzac

Salı, Mart 09, 2010

Bir Efsaneydi Senle Beraber Olmak!...



Ne güzel bir atmosferdi,ne ateşli,ne susmaz ne yürekli taraftardı dün gece Eskişehir Atatürk Stadyumu'ndaki Eskişehir taraftarı...Bandoları,espana marşı,kapalı ile beraber söylenen sarhoş edecek güzellikteki tezahüratları...Eskişehir stadında Galatasaraylı olarak Eskişehir-Galatasaray maçını izlemek ne kadar da zor birşeymiş..Küfür ederlerken taraftarlarımızın bulunduğu bölüme ne kadar da acıdım oradakilere..En kötü tarafı bu Eskişehir tribünlerinin:Küfür..Sabri'ye Yetersiz,Arda'ya Koca Kafa,Elano'ya kıvırcık diye bağırmaları da cabası dün gece:)

Sonuç 2-1,evet yenildik.Hiç bir şey oynayamadık dün.Eskişehir'de oynayamadı ama şans onlardan yanaydı.Maçın kaderini hakem ve Riijkard'ın tercihleri etkiledi.Aklımda kaleci Ivesa'nın maç sonrasında takımı toplayıp,üçlü çektirmesi tribünleri coşturmasıydı..Eee lideri yendiler,olsun o kadarcık:)

Kısa ve öz yazıyorum maç yazımı,çünkü spor dersler gezmeler tozmalar derken hal kalmadı,yorgun bitap düştüm...Hele spor çok yaktı bedenimi,üstüne de saunaya girince dayanmıyor vücut:)

İyice hamlamışım bunu anladım.Ama zaman her şeyin çaresi olduğu gibi bunun da çaresidir diyor spor hocam...Ne kadar haklı zamanla göreceğiz haklılık oranını.Yazılarımı takip eden herkes mutlu olsun,sevinsin,sevsin sevilsin.İyi haftalar herkese!

Hiç yorum yok: