Günün Sözü

Aşk, büyüktür ama sonsuz değildir.

Honore de Balzac

Pazar, Mart 07, 2010

Eskişehir - Galatasaray TSL Maç Öncesi!


İkinci senem Eskişehir'de,nasip olmamıştı gitmek hiç Eskişehir Spor'un mabedine...Bu haftaki maçın takımım Galatasaray ile olması da cezbetti.Hemen koştum bilet almaya.Geçen senelere nazaran düşük tutmuşlar 'Galatasaray' maçı biletini.35 Lira verdim aldım biletimi.Yarında tribündeki yerimi alacağım Eskişehirspor'lu taraftarların arasında.İlk yarı ASY'de çıkan olaylar aklımı karıştırmadı değil ancak gitmek istediğim için engel olmadı pek tabi...Eskişehirspor taraftarlarıyla beraber izleyeceğim maçı zevk almak maksadıyla.Şarkılarla,atkılarla,ıslıklarla,sevinciyle hüznüyle...Kalbim Galatasaray kazansın diyor,Aklım beraberlik diyor...Bekleyip göreceğiz.Yarın fotoğraflarla koyarım maçı,atmosferi.Kalın sağlıcakla o zamana kadar.

Hiç yorum yok: