Pek bi mutluyum bu gece...Alperim hazırladı güzel bir akşam yemeği,televizyonum karşımda,bilgisayar klavyesi ellerimde,mutluluk hormonlarım da artarak artıyor bu gece...Beatles'ten gelsin!Bazı şeyler için kendini fazla kasmamak gerek,bırak olsun(Let it be).
Salı, Mart 09, 2010
Bırak Olsun!
Etiketler:
alper akgün,
bırak olsun,
Let it be,
mutluluk,
serkan bardak
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder