




Yine internette gezerken gördüm onlarcasını bunların,en hoşuma giden 5ini koydum.Buyrun yorumda,gülme hakkı da sizlerin:)





Kopirayt © İkibinon
Hakkı makkı yoktur.Eğer olursa da zaten hakkımı helal etmem...(şaka şaka helal olsun)
İletişim : serkanevreka@gmail.com
serkanb@anadolu.edu.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder